POE MÜÜGITINGIMUSED
POE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe wfish.ee (edaspidi „E-pood“) omanik on WFISH OÜ (registrikood 16414809), asukohaga Posti tn 6, Viljandi, Viljandi maakond, 71004, Eesti.
1. Tellimuse esitamine
E-poest kaupade ostmiseks toimige järgmiselt:
Valige soovitud tooted ja lisage need ostukorvi.
Liikuge kassasse, kus peate täitma nõutud andmed, sh isiku- ja tarneinfo.
Valige saadaolevate valikute seast sobiv tarneviis.
Vaadake üle kogumaksumus, mis hõlmab toodete hinda ja tarnekulu.
Tehke turvaline makse, kasutades üht pakutud makseviisi.
Pärast makse sooritamist saate tellimuse kinnituse oma e-posti aadressile.
Müügileping loetakse kehtivaks hetkest, mil makse on laekunud E-poe arvelduskontole.
2. Makseviisid ja valuuta
Tellimuste eest saab tasuda eurodes (€). Saadaval on järgmised makseviisid:
Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
Järelmaksulahendused: Inbank „Maksa järgmisel kuul“, Inbank järelmaks, Inbank liising
Kniks kinkekaart
Visa/Mastercard kaardimaksed
Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu, Luminor
Leedu järelmaksulahendused: Mokilizingas, Moki3
„Isikuandmete vastutav töötleja on Wfish OÜ. Wfish OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale, Maksekeskus AS-ile.“
Makseid töötleb Maksekeskus AS. Kõik maksed tehakse turvaliselt väljaspool E-poodi vastava panga turvalises maksekeskkonnas või Maksekeskus AS-i turvalises keskkonnas kaardimaksete jaoks. Müüjal puudub juurdepääs ostja panga- või kaardiandmetele.
3. Tarne tingimused
E-pood tarnib kõigisse EL riikidesse. Tarnekulu arvutatakse kassas ja see sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist.
Tarnepartnerid
Standardne kohaletoimetamine toimub usaldusväärsete partnerite kaudu, nagu DHL, DPD ja Omniva, pakisaadetiste ja uksest-ukseni kullerteenuste jaoks.
Tarneajad
Standardne tarne võtab enamiku toodete puhul tavaliselt 2–7 tööpäeva.
Mõnede toodete puhul võib tarneaeg olla 10–25 tööpäeva, olenevalt saadavusest ja asukohast.
Erandjuhtudel on maksimaalne tarneaeg kuni 45 päeva.
Tarnekulud EL riigiti
Riik Transiitpäevad Kulu tellimuse kohta Lisakulu kg kohta
Austria 3–5 päeva €7.50 – €18.50 €0.60 – €4.50
Belgia 3–6 päeva €6.30 – €18.60 €0.65 – €4.50
Bulgaaria 5–7 päeva €9.80 – €32.50 €0.80 – €5.00
Horvaatia 4–6 päeva €10.30 – €30.50 €0.85 – €5.50
Küpros 7–10 päeva €12.00 – €35.00 €1.00 – €6.00
Tšehhi Vabariik 3–5 päeva €7.50 – €22.00 €0.65 – €5.00
Taani 3–5 päeva €8.00 – €24.00 €0.75 – €5.00
Eesti 1–3 päeva €5.00 – €15.00 €0.50 – €3.00
Soome 3–6 päeva €9.00 – €25.00 €0.80 – €4.50
Prantsusmaa 3–5 päeva €6.30 – €18.60 €0.63 – €4.50
Saksamaa 3–5 päeva €6.30 – €18.60 €0.65 – €4.50
Kreeka 5–10 päeva €10.50 – €32.50 €0.90 – €5.50
Ungari 4–6 päeva €8.30 – €28.00 €0.70 – €4.50
Iirimaa 4–7 päeva €9.50 – €30.50 €0.80 – €5.50
Itaalia 3–5 päeva €8.15 – €18.60 €0.66 – €4.50
Läti 2–4 päeva €5.50 – €16.00 €0.50 – €3.50
Leedu 2–4 päeva €5.50 – €16.00 €0.50 – €3.50
Luksemburg 3–5 päeva €7.00 – €20.00 €0.60 – €4.00
Malta 7–10 päeva €12.00 – €35.00 €1.00 – €6.00
Madalmaad 3–5 päeva €6.60 – €28.05 €0.55 – €5.40
Poola 4–5 päeva €7.70 – €30.30 €0.50 – €5.00
Portugal 4–7 päeva €9.50 – €30.50 €0.75 – €5.00
Rumeenia 5–7 päeva €9.80 – €32.50 €0.80 – €5.00
Slovakkia 4–6 päeva €8.50 – €25.50 €0.70 – €4.50
Sloveenia 4–6 päeva €8.50 – €25.50 €0.70 – €4.50
Hispaania (mandri) 1–3 päeva €3.10 – €6.30 €0.25 – €0.80
Rootsi 4–6 päeva €11.80 – €23.50 €0.70 – €4.50
Ühendkuningriik 3–5 päeva €8.50 – €38.50 €0.75 – €4.50
Tasuta tarne alates 69 eurost
4. Taganemisõigus, tagastamine ja raha tagasi garantii
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus 14 päeva jooksul lepingust taganeda põhjust esitamata. Taganemiseks peab ostja teavitama e-poodi e-posti teel aadressil [epood@wfish.ee].
Kaubad tuleb tagastada originaalpakendis ja seisukorras, kasutamata ja müügikõlblikuna.
Tagastuskulu kannab ostja, välja arvatud juhul, kui toode oli defektne või vale.
Tagastusprotsess
Ostja peab saatma taganemisteate e-posti aadressile [epood@wfish.ee] 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kaubad tuleb tagastada aadressile Kadaka tee 4, 10621, Tallinn, OÜ Wfish 14 päeva jooksul alates taganemisteate saatmisest.
Tagastatud kauba kättesaamisel kontrollib e-pood tooteid, et veenduda nende originaalses seisukorras.
Raha tagastamise tingimused
Täielik tagastus: Kui toode tagastatakse 14 päeva jooksul originaalses, kasutamata seisukorras, on ostjal õigus täielikule tagasimaksele, sh algne tarnekulu (kui kohaldatav).
Osaline tagastus: Kui tootel on kasutusjälgi või kulumist, on e-poel õigus vähendada tagasimakse summat vastavalt väärtuse vähenemisele.
Tagasimaksed tehakse 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist ja kontrollimist.
Raha tagastatakse samale makseviisile, mida ostja kasutas algse ostu eest tasumisel.
Kui ostja valib standardist kallima tarneviisi, on e-pood kohustatud hüvitama vaid odavaima tarneviisi kulu.
5. Kinkekaardid
Kinkekaarte saab osta e-poest.
Kinkekaarte saab kasutada kõigi saidil loetletud toodete ostmiseks.
Kinkekaardi väärtust ei pea kasutama ühes tehingus; jääki saab kasutada tulevaste ostude jaoks.
Kinkekaardid kehtivad 12 kuud alates ostukuupäevast.
Kinkekaarte ei tagastata.
6. Garantii ja kaebused
E-pood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse eest, mis esines üleandmise hetkel ja ilmneb kahe aasta jooksul. Esimese aasta jooksul eeldatakse, et puudus esines üleandmise hetkel, kui ei tõendata vastupidist.
Kaebused tuleb esitada e-posti teel aadressile [epood@wfish.ee] või helistada numbril +372 56669984.
E-pood vastab kaebustele 15 päeva jooksul.
7. Isikuandmete töötlemine ja otseturundus
E-pood töötleb ostja isikuandmeid üksnes tellimuse täitmise ja kauba kohaletoimetamise eesmärgil. Andmeid edastatakse vajadusel tarnepartneritele.
Ostja saab veebilehel tellida turunduslikke e-kirju ja uudiskirju.
Ostja saab reklaamkirjadest igal ajal loobuda, kasutades e-kirjas olevat loobumislinki.
8. Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on kaebusi, tuleb esmalt pöörduda e-poe poole telefonil +372 56669984 või e-posti teel aadressil [epood@wfish.ee]. Kui kokkuleppele ei jõuta, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Lisainfo ja kaebuse esitamine: vaadake lehte „Saatmine ja tagastamine“. Ostja võib kasutada ka EL veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi.
„Isikuandmete vastutav töötleja on Wfish OÜ. Wfish OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale, Maksekeskus AS-ile.“